תכנון אדריכלי ועיצוב פנים

חברת הנדסה חדשה מציעה שירותי תכנון ועיצוב פנים על ידי אדריכלים ומעצבי פנים מומחים בעלי ניסיון רב בתחום אשר עובדים בצמוד עם חברתנו.

מצאתם את עצמכם מעוניינים לחדש את הבית? לעצב הכל מחדש, להוסיף עוד חדר או לבנות משהו אחר לחלוטין? אנחנו הכתובת. חברת הנדסה חדשה עובדת עם האדריכלים הטובים ביותר אשר יעבדו איתכם בצמוד על מנת לממש את החזון שלכם ולהוסיף לו ככל שתרצו את כל האפשרויות העומדות בפניכם.

עיקר הביצוע יתרחש לאחר פגישה עמנו, בה נוכל לקבוע את רעיונותיכם, להתחיל את השרטוטים ולבסס את ההחלטות אודות דרך הפעולה עם החומרים השונים העומדים לרשותנו.

בנוסף, נפעל לתיאום עם כלל הרשויות הרלוונטיות, נערוך תכניות מפורטות לעבודה בהן נקבע את כל הפרטים הקטנים והגדולים.

תכנון אדריכלי ועיצוב פנים

כיצד מתחילים? תחילה חשוב לקבוע מס’ גורמים רלוונטים: בתהליך הייעוץ, יש לקבוע בצורה ברורה אילו שינויים היינו מעוניינים לבצע במבנה, וליצור תכנית פרקטית של הדרישות שלנו: מה סדר העדיפויות שלכם? מה השאיפה והמטרה בבנייה? היכן אנו מעוניינים למקם ריהוט או מאפיינים של הבית בהם אנו מבצעים פעולות יום – יומיות, למשל מיקום המטבח, מרחק הטלויזיה מהסלון, ועד לשינוי הרהיטים בבית, ועוד. כמו כן, עלינו לקבוע מהו גובה התקציב שאנו מעוניינים להקנות לפרויקט על מנת לאפשר ייעול של תהליך הבחירה של החומרים והאפשרויות עמם נעבוד. חשוב שנדע מה המטרה של הפרויקט, מה איננו מעוניינים לשמר ומה אנו מעוניין לשפר בעקבות הבניה. השירות שאנו מספקים יכלול את הנושאים הבאים: מה סדר העדיפויות שלכם?מה השאיפה והמטרה בבנייה?היכן אנו מעוניינים למקם ריהוט או מאפיינים של הבית בהם אנו מבצעים פעולות יום – יומיות, למשל מיקום המטבח, מרחק הטלויזיה מהסלון, ועד לשינוי הרהיטים בבית, ועוד. הפניה לגורמים רלוונטים לייעוץ נוסף בהקשרים של המשך העבודות השונות. תכנון של פנים חלל המבנה, מכל סוג – חדרי מגורים, מטבח, סלון, משרדים וכו’. קביעת תכנוני החלפת אביזרי נוי שונים, וילונות, ריהוט וכיוצא בזאת. תכנון התקציב המקסימלי וייעול ההוצאות. התאמה של העיצוב לאקלים רלוונטי, קרקע וסביבה תוך התחשבות בחזון האישי שלכם. ניהול כלל מהלך העבודה על ידי אדריכלים ותיקים בעלי ניסיון רב בתחום. עבודה בתיאום מול כלל בעלי המקצוע והרשויות השונות, בצמוד לעבודה מול הלקוח. זמינות של אדריכל ממונה ומעצב פנים מטעם הנדסה חדשה לאורך כל הפרויקט. אם אתם מעוניינים להתחיל בבניה, עיצוב מחדש או תוהים לגבי האפשרויות העומדות בפניכם, אל תהססו, חברתינו מתמחה בסיוע בכל תחומי היעוץ האדריכלי ועיצוב פנים ועובדת עם בעלי המקצוע המתקדמים ביותר, הצעד הראשון מתחיל בהנדסה חדשה. למידע נוסף והתייעצות עם המומחים בתחום חייגו 050-4417700 או צרו קשר מייד!

נשמח לסייע ולייעץ בכל נושא או שאלה, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל שאלה ועניין.
אנא מלאו את הטופס הבא:

לקוחות מספרים:

מקצועי, סבלני ואדיב

היה מאוד יסודי וביצע בדיקה מושקעת. שירות מקצועי ואדיב.
5/5
אורי גל

ממליץ מאוד היה שווה !!!

ברק עשה עבודה טובה ומקצועית בנועם וסבלנות מחירים הוגנים ונתן חוות דעת מאד מקצועית. ממליץ בחום.
5/5
יוסי נדלן נכסים

מומלץ בחום מניסיון

ברק הגיע אלינו לביצוע בדק בית בדירת תמ”א. עבר על כל הדירה באופן יסודי ואף הסביר לנו מהם הליקויים ומה ההמלצות שלו. הדוח שקיבלנו היה מפורט ומובן גם לנו.
5/5
ורד מתיאן

בדיקה רק עם הנדסה חדשה!

לאחר המלצת אחד ההורים החלטנו להזמין את הנדסה חדשה לבצע בדיקה בבית שקנינו דרך המחיר למשתכן מהרגע הראשון גילינו אנשים מקצוענים וחמים . בזכותם קיבלנו ידע ובטחון מול הקבלן. ממליצים בחום.
5/5
שאנל שי וינשטיין

מקצועיות, יסודיות ואדיבות…

קיבלתי שרות מקצועי ואדיב מברק לוי, ביצע ביקורת יסודית ומקצועית. קיבלנו דו”ח מפורט תוך זמן קצר. יישר כוח.
5/5
מיכאל קושניר

הנדסה חדשה – בית מקצועי לזיהוי ואיתור ליקויי בניה קטנים כגדולים.

בדק בית הוא תעודת הביטוח ארוכת הטווח של כל רוכש דירה. עלות הבדיקה נמוכה מאוד ביחס לתועלת הפוטנציאלית הגלומה בזיהוי הליקויים הגלויים והנסתרים וחשוב מכל – המעמד המשפטי של הבדיקה! אסור בשום אופן לוותר על בדק בית.
5/5
רועי צברי

אמין, מקצוען,סבלני ותותח על!

אמין מקצועי תותח על בתחום רואה כל ליקוי הכי קטן ואמין מומלץ בחום!!
5/5
Tzipi rabinowitz

תותח על!!!

ברק הוזמן לבצע בדק בית במעמד פרוטוקול ראשוני. ברק היה סובלני, מקצועי, הסביר הכל בצורה ברורה. ממליץ באופן אישי על ברק הן בפן המקצועי והן בפן האישי.
5/5
אורן בניון

מאוד ממליצה!!!

ברק מאוד מקצועי סובלני . שמחתי שבחרתי בו ממליצה בחום
5/5
נטלי גלקין שרעבי

מקצועי, אמין ושירותי

ברק הגיע בזמן, הסביר על התהליך וביצע את העבודה ללא רבב. לאחר כל הבדיקה הסביר ופירט על הממצאים. פשוט מומלץ
5/5
אלעד בן-דוד

אדם מקצועי ושירותי ברמה מאוד גבוהה

ברק ביצע את עבודתו בצורה מקצועית תוך מתן תשומת לב לפרטים קטנים ועבודה יסודית. בנוסף הוא מאוד סבלני ושירותי. עונה וזמין לכל שאלה בכל זמן. מומלץ מאוד.
5/5
יוסי בוקובזה

אלוף ומקצועי ביותר

הזמנו את ברק כבר פעם שניה, קודם לבדק בית פרטי חדש ולאחר מכן לבדק דירת קבלן. בשני המקרים ברק התנהל במקצועיות ונעימות רבה תוך שהוא מסביר לכל אורך הבדיקה ובסופה ועונה לכל השאלות. ממליצה בחום.
5/5
סוניה מאירוביץ

חברה רצינית. שירות מצוין

בדקו לי 2 דירות. כיף לעבוד איתם. נחמדים מקצועיים מדויקים.
5/5
ברוך סטיר

שירות מעולה ויחס נהדר

ברק נתן לנו יחס אישי וליווה אותנו בתהליך קבלת הבית וההתנהלות מול הקבלן ביצע בדיקה יסודית והפיק דוח מפורט וברור להמשך טיפול . זמין תמיד לכל שאלה.
5/5
אופיר טויזר

הקבלן לא לקח אחריות!!

הגעתי לברק דרך המלצה של אחד השכנים לצורך בדק בית לדירה חדשה לאחר שנת הבדק הראשונה. לאחר שהגיעה לבדיקה הוציא דו”ח מסודר והסביר לי את התהליכים מול הקבלן. חצי שנה אחרי הבדיקה נאלצתי לפנות לעו”ד (הקבלן לא לקח אחריות) והיה צריך להוסיף דברים לדו”ח. ברק הגיע פעם נוספת והוציא דו”ח מתוקן, דיבר עם העו”ד בכדי שהדו”ח יתאים למה שהעו”ד ביקשה ולא הרפה עד שהדו”ח יהיה לשביעות רצוני. כל זה ללא תשלום נוסף. ברק בחור נחמד ומקצועי לוקח אחריות על העבודה שלו ואני ממליץ עליו לכל מי שצריך בדיקה.
5/5
חנן חרמון

בדיקה קפדנית מקצועית ובלתי מתפשרת

קיבלנו בדיקה קפדנית מקצועית ובלתי מתפשרת, ללא תחושת לחץ זמן ובליווי מקצועי עם התייחסות לשאלותנו.  קיבלנו דוח מרשים ומפורט ביותר,  ותשובות לשאלות שהתעוררו אצלנו לאחר קבלת הדוח. ממש משמח ומרגיע כשעובדים עם חברה ובעל מקצוע ישרים, הוגנים ומקצועיים, יישר כח.
5/5
משפחת הרשקו

עבודה מקצועית ויסודית

ברק עובד באופן יסודי ומקצועי , דו”ח מפורט לפרטי פרטים, ברור ובשפה הניתנת להבנה גם למי שלא מגיע מהתחום, מאפשר יצירת קשר עימו והתייעצויות גם לאחר מתן הדו”ח או השירותים אליהם התחייב.
5/5
שני וקובי ביטון

מקצועי מאוד

מאוד עינייני מקצועי ביותר הגיע עם מכשור חדיש שמע את הטענות שלי ואף ציין אותם בדו”ח , שלח בזריזות את בדו”ח בדק
5/5
יקיר דמרי

ברק מהנדסה חדשה איש נחמד ומקצוען מאוד

ברצוני להמליץ על ברק הלוי שהגיע לעשות בדק בית בדירתנו החדשה במסגרת המחיר למשתכן. מעבר לעבודה המקצועית הגבוהה שנעשתה( בדק ביסודיות כל ליקוי וליקוי) לא חסך מאיתנו שום מידע ונתן לנו טיפים להמשך דרכנו.
5/5
יקיר לוי

מעולה

שירות מעולה ומקצועי . דוח מיקצועי מפורט עם תמונות ומחיר תיקון. מחיר ממוצע לבדיקה.
5/5
יניב רייכנברג