פיקוח שיפוץ ובנייה

משמעות הפיקוח על עבודות בנייה הנה לשכור איש מקצוע אמין ובעל הידע וניסיון הנדרשים לכך שהבנייה נעשית בקפדנות וברמה גבוהה ללא פשרות.

ישנם מקרים בהם שכרתם מהנדס או אדריכל לפקח על עבודת הקבלן בבית פרטי והתחייבותו לתיאום ציפיות בכל הקשור לשלבי העבודה הראשוניים ועד לקבלת המפתח היא מולכם ולכם בלבד. יחד עם זאת בעידן הבניינים שמציפים את השכונות בישראל, בבנייה מהירה ובקבוצות רכישה חשוב לשים לב כי המפקח על הבנייה יהיה נוכח בכל צמתיה של העבודה ולא רק בסופה וייתן את המשוב וחוות דעתו ישירות אליכם ולקבלן וכמובן יחזור לבדיקה חוזרת.

על המפקח להגיע מטעמכם ולא מטעם הקבלן לשם מניעה של ניגודי אינטרסים.

פיקוח שיפוץ ובנייה

חברת הנדסה חדשה מבצעת פיקוח שיפוץ ובנייה בנכסים וכוללת: פיקוח מקצועי בזמן תהליך הבנייה פיקוח מקצועי בזמן ביצוע עבדות שיפוץ לסוגיהן סריקה מקיפה וממוקדת של הנכס על פי דרישת הלקוח דווח מסכם של שיפורים וליקויים במידה וישנם בדיקה נוספת לאחר תיקון הליקויים דוח מסכם וחוות דעת הנדסית רשמית כמו כן, בפיקוח על עבודות שיפוץ הסיפור אותו הדבר, לא מספיק לרכוש משפצים לנכס, אומנם אתם יכולים להגיע לבדיקות פתע ולהביע התעניינות בתהליך ואומנם רכישה של מפקח יכולה לייקר את העלויות המתוכננות, אך באותה הנשימה נספר לכם כי הפיקוח על השיפוץ ימנע מכם בזבוז של הזמן היקר שלכם וכמובן אי נעימויות ועלויות גבוהות לבתי משפט ושיפוץ חוזר בגלל שלא היה פיקוח ראוי בתהליך שיפוץ הנכס. ליווי צמוד של אנשי מקצוע יהווה רשת ביטחון לכך שהעבודות בנכס מתבצעות על פי עמידה בתקנים, חשוב מאוד לבצע פיקוח על איכות החומרים, עבודות אינסטלציה, איטום, חשמל, בניית קירות המבנה ועוד. למידע נוסף והתייעצות עם המומחים בתחום חייגו 050-4417700 או צרו קשר מייד!

נשמח לסייע ולייעץ בכל נושא או שאלה, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל שאלה ועניין.
אנא מלאו את הטופס הבא:

לקוחות מספרים:

שירות מקצועי ואמין

אנחנו היינו מאוד מרוצים משירות שנתן לנו ברק. עמד בזמנים, עשה עבודת בדק בצורה יסודית. אחרי הבדיקה הסביר על כל הליקויים שנמצאו. תוך שבוע העביר את הדו״ח. תודה רבה!
5/5
טורנר סטניסלב

ברק הלוי -בדק בית ברמה גבוהה, מקצועית ואמינה

ממליצים בחום על ברק הלוי שהגיע אלינו לבדק בית,לדירה שנמסרה מקבלן. איש אמין ,מקצועי וסבלני. קיבלנו דו”ח מפורט וברור .תודה תודה תודה
5/5
גבי ולאה אהרונוב

ממליץ בחום על בדק בית של ברק

ברק מקצועי מאוד ולא מפספס דבר והכי חשוב – מסביר בדיוק איפה, מה ואיך צריך לתקן ולא סתם כותב דו”ח כלאחר יד. גם המחיר הוגן מאוד. ממליץ בחום!
5/5
עומרי ש

ביצוע בדק בית במקצועיות ושקיפות

ממליץ בחום על ברק הלוי על ביצוע בדק בית לדירה חדשה מקבלן בצורה מקצועית. לפני הבדק ביתקיבלתי הסברים על התהליך וכמובן בסיום קיבלתי סקירה של כל הממצאים. בנוסף, קיבלתי המלצות כיצד להתנהל בעתיד במקרה של מציאת ליקויים.
5/5
דן חסין

שירות אדיב

מקצוענות
5/5
איילין ווגנש

ברק פשוט מושלם

הוא ענייני, מוצא את הדברים החשובים ביותר, נתן מענה להכל ! נעים מאוד ובא נמרץ לעבודה. לפניו דיברתי עם מספר מהנדסים עייפים ככל הנראה שענו לי מתוך שינה. ממליצה עליו מאוד!
5/5
סאלי ויצמן

מומלץ בחום מניסיון

ברק הגיע אלינו לביצוע בדק בית בדירת תמ”א. עבר על כל הדירה באופן יסודי ואף הסביר לנו מהם הליקויים ומה ההמלצות שלו. הדוח שקיבלנו היה מפורט ומובן גם לנו.
5/5
ורד מתיאן

מקצועי וקשוב ללקוח ששאולים שאלות לגבי הדירה

הגיע לביתנו הסביר לפני התהליך לגבי הבדק ומה הולך לעשות דיבר בצורה מכבדת היה שיח טוב מאוד הסביר אחרי הבדיקה מה הנקודות של התקלות סייר איתנו והראה לנו היכן הם מאוד מרוצים מברק
5/5
אביבה רסקיי

מומלץ מאוד!

רוצה להמליץ על ברק ועל הנדסה חדשה! ברק נתן הצעת מחיר כבר בטלפון, הגיע לדירה בתאריך ובשעה שקבענו.לפני תחילת הבדק הסביר מה הוא יעשה ומה הוא מחפש. לאחר הבדיקה שלו ישב והסביר בדיוק את הבעיות והיכן נמצאות ואף איך צריך לתקן אותם. הדו”ח שהגיע היה מפורט ונוח לקריאה והבנה. ממליץ בחום!
5/5
חנן ארן

היה יסודי – הדיווח נראה טוב

עשינו בדק בית ראשוני לדירה 4 חדרים בהרצליה. בודק היה יסודי ומובן בהסברים. דוח נראה טוב וממוקד. ממליץ …
5/5
ציקינובסקי ויאצסלב

מקצועיות ויעילות

ברק היה מאוד מקצועי והמבדק היה מאוד יעיל. מומלץ מאוד!
5/5
גיתיאת מאיר

ברק הלוי – מומלץ לבדק בית לדירה חדשה מקבלן

לאחר שנמסרה לי הדירה החדשה מהקבלן (בפרוייקט תמא 38), החלטתי להזמין איש מקצוע אובייקטיבי שיבצע עבורי בדק בית. שם המהנדס הוא ברק הלוי אשר ביקר בדירה והיה מאוד נחמד ואיש שיחה נעים. הוא ביצע בדיקה קפדנית ודאג לשלוח לי בפרק זמן קצר, דו”ח מרשים, מקצועי ומסודר שהציג את כל הליקויים בדירה בליווי תמונות של כל ליקוי והסבר מפורט. אני בהחלט ממליץ עליו בחום בתור מומחה לבדק בית והשכר שלו היה הוגן ובהחלט שווה את ההשקעה.
5/5
אדריאן קמיאן

יחס אישי ועבודה מקצועית

עוד בשלב הבירור לגבי היתכנות ביצוע הבדיקה ביקשתי לקבל הצעת מחיר ודוח בדיקה לדוגמא. קיבלתי מענה מיידי ודוגמא לדוח שבוצע ללא פרטי המזמין כמובן. הבדיקה בוצעה לשביעות רצוני תוך שליוויתי את ברק במהלך הבדיקה והוא שמח לענות לכל שאלה והערה שלי לאורך הבדיקה. בסיום הבדיקה פירט בפני את הסיכום של הממצאים לרבות המלצות מקצועיות. כעבור מספר ימים הגיע דוח מפורט בצירוף פנייה לשאלות ככל שיהיו לי בעתיד. ממליץ מאוד
5/5
גיא ענבר

ברק היה מאוד מקצועי. אנחנו מאוד מרוצים מהשירות שקיבלנו.

ברק היה מאוד מקצועי. הוא עבר על כל הדירה ונתן לנו עצה חשובה בקשר לזכויות שלנו. לאחר הבדיקה קיבלנו דוח מפורט ומדוייק. אנחנו מאוד מרוצים מהשירות שקיבלנו.
5/5
קרן גבאי

ממליץ בחום על ברק מקוצועי יסודי ואדיב

ממליץ בחום על ברק מקוצועי יסודי ואדיב
5/5
אלון פיין

הנדסה חדשה – בית מקצועי לזיהוי ואיתור ליקויי בניה קטנים כגדולים.

בדק בית הוא תעודת הביטוח ארוכת הטווח של כל רוכש דירה. עלות הבדיקה נמוכה מאוד ביחס לתועלת הפוטנציאלית הגלומה בזיהוי הליקויים הגלויים והנסתרים וחשוב מכל – המעמד המשפטי של הבדיקה! אסור בשום אופן לוותר על בדק בית.
5/5
רועי צברי

חברה רצינית. שירות מצוין

בדקו לי 2 דירות. כיף לעבוד איתם. נחמדים מקצועיים מדויקים.
5/5
ברוך סטיר

קיבלנו יחס מדהים

לפני כשנתיים רכשנו דירה ברחובות. לצערי לא נעזרנו באדריכל או מעצב על מנת לבנות פריסת שינויים בדירה ואת רוב התוכניות השארנו קרובות מאד לסטנדרט שמציע הקבלן, שעל פי כל הדיווחים וההשוואות בונה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כאשר התקרבנו לתאריך האכלוס בדקנו את האפשרות להיעזר בחברת בדק בית על מנת להעריך את עבודת הקבלן. מאז פנייתנו לחברת הנדסה חדשה, קיבלנו יחס מדהים. יצרו עימנו קשר בכל שבוע על מנת לייעץ, לעזור ולהכין אותנו לבדק הבית וכל זאת עוד לפני שהועברה מקדמה. ישר כח.
5/5
רוני ומשה אהרון

מאוד ממליצה!!!

ברק מאוד מקצועי סובלני . שמחתי שבחרתי בו ממליצה בחום
5/5
נטלי גלקין שרעבי

בדיקה רק עם הנדסה חדשה!

לאחר המלצת אחד ההורים החלטנו להזמין את הנדסה חדשה לבצע בדיקה בבית שקנינו דרך המחיר למשתכן מהרגע הראשון גילינו אנשים מקצוענים וחמים . בזכותם קיבלנו ידע ובטחון מול הקבלן. ממליצים בחום.
5/5
שאנל שי וינשטיין