חוות דעת הנדסית

בכדי לקבל חוות דעת יש לפנות למהנדס מומחה לסוג המבנה אותו נרצה לרכוש. בין אם מדובר על מבנה תעשייתי, מבנה מגורים משותף או בית פרטי וכן הלאה..

מסמך הליקויים אשר יתקבל על ידי המהנדס יפרט בצורה מעמיקה וספציפית כל ליקוי ונזק שמתקיים ותכלול צילומים ונתוני בדיקות של המכשור בו נעשה השימוש לטובת עמידה בסטנדרטים של התקן הישראלי. חוות הדעת ההנדסית יכולה להינתן בכל אחד מהתחומים המוזכרים בהמשך.

חוות דעת הנדסית מהווה אבן בוחן לכשירותו וערכם הכספי של הליקויים בנכס אותו אנו מעוניינים לרכוש או להציג לרוכש פוטנציאלי.

חוות דעת הנדסית – מתבצעת על ידי מהנדס וכוללת את הנושאים הבאים: איטום ורטיבות. רכוש משותף. אינסטלציה. עבודות שלד ובנייה. חשמל. עבודות הריצוף. בדיקת מבנים ציבוריים. כיבוי אש. ליווי משפטי. לאחר ביצוע הבדיקות והנפקת הדוחות המסודרים יהיה ניתן לפנות אל הגורם האחראי או המבצע ולדרוש את תיקון הליקויים ללא צורך בהסברים נוספים, חוות הדעת תכלול את הליקוי המדובר, צילומים ולעיתים אף את סיבת הנזק ודרכי הטיפול בהן אנו דורשים שיעשה התיקון הנדרש. אנו בהנדסה חדשה מזמינים אתכם לפנות בכל שאלה והתלבטות ונשמח לתת שירות, כי כשמחליטים לקנות נכס נדל”ני אין מקום להיסוסים. כשיש חשש או ספק יש לאתרו בזמן ולהמשיך בתהליך הרכישה בראש שקט. למידע נוסף והתייעצות עם המומחים בתחום חייגו 050-4417700 או צרו קשר מייד!

נשמח לסייע ולייעץ בכל נושא או שאלה, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל שאלה ועניין.
אנא מלאו את הטופס הבא:

לקוחות מספרים:

קיבלנו יחס מדהים

לפני כשנתיים רכשנו דירה ברחובות. לצערי לא נעזרנו באדריכל או מעצב על מנת לבנות פריסת שינויים בדירה ואת רוב התוכניות השארנו קרובות מאד לסטנדרט שמציע הקבלן, שעל פי כל הדיווחים וההשוואות בונה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כאשר התקרבנו לתאריך האכלוס בדקנו את האפשרות להיעזר בחברת בדק בית על מנת להעריך את עבודת הקבלן. מאז פנייתנו לחברת הנדסה חדשה, קיבלנו יחס מדהים. יצרו עימנו קשר בכל שבוע על מנת לייעץ, לעזור ולהכין אותנו לבדק הבית וכל זאת עוד לפני שהועברה מקדמה. ישר כח.
5/5
רוני ומשה אהרון

מומלץ מאוד! מקצועי ומבין עניין.

ברק הגיע בגישה מקצועית ועניינית. בדק כל קיר וכל חדר כמה פעמים, ענה בכנות לגבי ליקויים ועלותם ועזר מאוד להבין איך נכון להתנהל מול הקבלן על מנת שיגיע לתקנם.
5/5
כהן טנא דיצה

תותח על!!!

ברק הוזמן לבצע בדק בית במעמד פרוטוקול ראשוני. ברק היה סובלני, מקצועי, הסביר הכל בצורה ברורה. ממליץ באופן אישי על ברק הן בפן המקצועי והן בפן האישי.
5/5
אורן בניון

מקצועי, סבלני ואדיב

היה מאוד יסודי וביצע בדיקה מושקעת. שירות מקצועי ואדיב.
5/5
אורי גל

מומלץ מאוד!

רוצה להמליץ על ברק ועל הנדסה חדשה! ברק נתן הצעת מחיר כבר בטלפון, הגיע לדירה בתאריך ובשעה שקבענו.לפני תחילת הבדק הסביר מה הוא יעשה ומה הוא מחפש. לאחר הבדיקה שלו ישב והסביר בדיוק את הבעיות והיכן נמצאות ואף איך צריך לתקן אותם. הדו”ח שהגיע היה מפורט ונוח לקריאה והבנה. ממליץ בחום!
5/5
חנן ארן

ממליץ על ברק הלוי

ברצוני להמליץ על ברק הלוי בחור רציני, ואמין עשה לי בדק בית לדירה לפני קניה , מצא לי המון ליקויים שנסתרו מעייני ועזר לי להוריד את מחיר הקניה והסביר לי את כל הליקויים ועלויות המחיר שנתן גם היה לשביעות רצוני לסיכום ממליץ בחום!!!
5/5
רותם עמירם

אדם מקצועי ושירותי ברמה מאוד גבוהה

ברק ביצע את עבודתו בצורה מקצועית תוך מתן תשומת לב לפרטים קטנים ועבודה יסודית. בנוסף הוא מאוד סבלני ושירותי. עונה וזמין לכל שאלה בכל זמן. מומלץ מאוד.
5/5
יוסי בוקובזה

מקצועי ואמין

בעקבות המלצות מרוכשים הגענו לברק הלוי, השירות היה מקצועי מאוד, הבדיקה היתה עד לפרטים הקטנים, ברק הגיע מאורגן, הדו”ח ליקויים מפורט כולל תמונות . בקיצור ממליצה מאוד!!
5/5
ליאת כהן

מומלץ!

ממליצה בחום. מאוד מרוצה מברק, אדם נעים, שירותי ומקצועי. לאחר הבדיקה שלח דוח מפורט, מושקע וברור. זמין ונגיש לשאלות. מחיר הוגן!
5/5
מור רוסמן

שירות מקצועי ואמין

אנחנו היינו מאוד מרוצים משירות שנתן לנו ברק. עמד בזמנים, עשה עבודת בדק בצורה יסודית. אחרי הבדיקה הסביר על כל הליקויים שנמצאו. תוך שבוע העביר את הדו״ח. תודה רבה!
5/5
טורנר סטניסלב

ממליץ בחום על בדק בית של ברק

ברק מקצועי מאוד ולא מפספס דבר והכי חשוב – מסביר בדיוק איפה, מה ואיך צריך לתקן ולא סתם כותב דו”ח כלאחר יד. גם המחיר הוגן מאוד. ממליץ בחום!
5/5
עומרי ש

ממליץ בחום על ברק! איש נעים, ישר, אמין ומקצועי מאוד.

ממליץ בחום על ברק. איש נעים ישר ואמין. מקצועי מאוד – שם לב לכל פרט. מגיש דוח מסודר עם תמונות והמחשות של הליקויים. חובה לכל בעל דירה לפני מסירה!
5/5
הראל

ממליצה בחום.

הבן אדם הגיע במקצועיות. למרות שזו פעם ראשונה קונה בית נדהמתי מהסבלנות והמקצועניות שהראה הבן אדם בשם שאול מחברת הנדסה חדשה. הוא בדק הכל הכל בקפדנות. מאוד ממליצה על החברה והבדק במיוחד.
5/5
גבעה סיילס

אמין, מקצוען,סבלני ותותח על!

אמין מקצועי תותח על בתחום רואה כל ליקוי הכי קטן ואמין מומלץ בחום!!
5/5
Tzipi rabinowitz

ברק פשוט מושלם

הוא ענייני, מוצא את הדברים החשובים ביותר, נתן מענה להכל ! נעים מאוד ובא נמרץ לעבודה. לפניו דיברתי עם מספר מהנדסים עייפים ככל הנראה שענו לי מתוך שינה. ממליצה עליו מאוד!
5/5
סאלי ויצמן

מקצועי וקשוב ללקוח ששאולים שאלות לגבי הדירה

הגיע לביתנו הסביר לפני התהליך לגבי הבדק ומה הולך לעשות דיבר בצורה מכבדת היה שיח טוב מאוד הסביר אחרי הבדיקה מה הנקודות של התקלות סייר איתנו והראה לנו היכן הם מאוד מרוצים מברק
5/5
אביבה רסקיי

הנדסה חדשה – בית מקצועי לזיהוי ואיתור ליקויי בניה קטנים כגדולים.

בדק בית הוא תעודת הביטוח ארוכת הטווח של כל רוכש דירה. עלות הבדיקה נמוכה מאוד ביחס לתועלת הפוטנציאלית הגלומה בזיהוי הליקויים הגלויים והנסתרים וחשוב מכל – המעמד המשפטי של הבדיקה! אסור בשום אופן לוותר על בדק בית.
5/5
רועי צברי

הקבלן לא לקח אחריות!!

הגעתי לברק דרך המלצה של אחד השכנים לצורך בדק בית לדירה חדשה לאחר שנת הבדק הראשונה. לאחר שהגיעה לבדיקה הוציא דו”ח מסודר והסביר לי את התהליכים מול הקבלן. חצי שנה אחרי הבדיקה נאלצתי לפנות לעו”ד (הקבלן לא לקח אחריות) והיה צריך להוסיף דברים לדו”ח. ברק הגיע פעם נוספת והוציא דו”ח מתוקן, דיבר עם העו”ד בכדי שהדו”ח יתאים למה שהעו”ד ביקשה ולא הרפה עד שהדו”ח יהיה לשביעות רצוני. כל זה ללא תשלום נוסף. ברק בחור נחמד ומקצועי לוקח אחריות על העבודה שלו ואני ממליץ עליו לכל מי שצריך בדיקה.
5/5
חנן חרמון

שירות אדיב

מקצוענות
5/5
איילין ווגנש

שרות מקצועי אמין ומומלץ מאוד

ברק הלוי עשה לי בדק בית לדירת 5 חדרים מקבלן.הגיע בזמן שזה מאוד חשוב הסביר בנועם את כל התהליך של הבדיקה, ביצע את הבדיקה בצורה יסודית ולאחר מכן הסביר לי את הזכויות שלי מול הקבלן בצורה נעימה עם הרבה סבלנות. קיבלתי דוח מיקצועי מפורט כולל תמונות ותמחור של הליקויים. אני ממליצה בחום על השירות בדק בית של הנדסה חדשה
5/5
ליאת סולומון