איטום, נזילות ורטיבות

חברת הנדסה חדשה מבצעת בדיקות לאיתור נזילות, רטיבות ואיטום לקויי בנכס ברמה יסודית ומקיפה.

הבדיקות מתבצעות על ידי שימוש במכשור טכנולוגי מתקדם ומדויק, רטיבויות שמקורן בנזילות מים עלולות לגרום לנזק בריאותי, נזק כלכלי ונזק בנראות הנכס, פעולות הבדיקה יתבצעו ללא צורך בפגיעה ממשית בנכס בשל היכולת הטרמוגרפית הגבוהה ושימוש במצלמות טרמייות שלהן כושר אבחנה של רטיבויות שאינן נגלות לעין (כלואות).

איתור נזילות , רטיבות ואיטום לקוי בנכס

בדיקת איתור נזילות ורטיבות בדירה חדשה או בדירה יד שניה כוללת: בדיקה מקיפה של גגות המבנה והתקרות בדיקה של מערכת האיטום בנכס בדיקת קירות פנימיים וחיצוניים סריקה של הצנרות ומערכת אספקת המים איתור קונדנסציה, עובש ופטריות בדיקת נזילות הנכס מתחלקת לשני פרמטרים עיקריים,בעיות באיטום שמובילות לרטיבות חיצונית הנובעת לרוב ממי גשמים או פיצוץ בדוודים והפרמטר השני הינו לאיתור רטיבות פנימית שלרוב תעיד על כשלים בצנרות הבית ופתחי המים. גם במצבים בהם הרטיבות נבעה בשל כשל באיטום החיצוני לחברת הנדסה חדשה ישנן השיטות והמכשור לאתר את מיקום הדליפה באמצעות שימוש באילוסטרציה מקומית. לאחר איתור הנזילות נמצא מקור הנזילה ובהתאם נעניק ללקוח המלצות על מומחים שיבצעו עבורם את התיקון היסודי ולחילופין הגשת דוח שעמו ניתן יהיה לגשת אל הקבלן מבצע ולדרוש את התיקון המיידי. במידה והקבלן/יזם יסרב לתקן הדוח הינו דוח משפטי לכל דבר ועניין. למידע נוסף והתייעצות עם המומחים בתחום חייגו 050-4417700 או צרו קשר מייד!

נשמח לסייע ולייעץ בכל נושא או שאלה, הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל שאלה ועניין.
אנא מלאו את הטופס הבא:

לקוחות מספרים:

מקצועיות ויעילות

ברק היה מאוד מקצועי והמבדק היה מאוד יעיל. מומלץ מאוד!
5/5
גיתיאת מאיר

ברק הלוי – מומלץ לבדק בית לדירה חדשה מקבלן

לאחר שנמסרה לי הדירה החדשה מהקבלן (בפרוייקט תמא 38), החלטתי להזמין איש מקצוע אובייקטיבי שיבצע עבורי בדק בית. שם המהנדס הוא ברק הלוי אשר ביקר בדירה והיה מאוד נחמד ואיש שיחה נעים. הוא ביצע בדיקה קפדנית ודאג לשלוח לי בפרק זמן קצר, דו”ח מרשים, מקצועי ומסודר שהציג את כל הליקויים בדירה בליווי תמונות של כל ליקוי והסבר מפורט. אני בהחלט ממליץ עליו בחום בתור מומחה לבדק בית והשכר שלו היה הוגן ובהחלט שווה את ההשקעה.
5/5
אדריאן קמיאן

מומלץ בחום מניסיון

ברק הגיע אלינו לביצוע בדק בית בדירת תמ”א. עבר על כל הדירה באופן יסודי ואף הסביר לנו מהם הליקויים ומה ההמלצות שלו. הדוח שקיבלנו היה מפורט ומובן גם לנו.
5/5
ורד מתיאן

מקצועי ואמין

בעקבות המלצות מרוכשים הגענו לברק הלוי, השירות היה מקצועי מאוד, הבדיקה היתה עד לפרטים הקטנים, ברק הגיע מאורגן, הדו”ח ליקויים מפורט כולל תמונות . בקיצור ממליצה מאוד!!
5/5
ליאת כהן

שירות מקצועי ויסודי. ברק אמין ומקצועי מאד. הדוח היה מוכן מאד מהר.

ברק הגיע בזמן. עבר ביסודיות על הכל. היה מקסים וענה על כל השאלות. הדוח היה מוכן מאוד מהר. המחיר הגון מאד. החוויה שלנו מאד חיוביות.
5/5
לילך פיטרמן אדר

ממליץ בחום על ברק מקוצועי יסודי ואדיב

ממליץ בחום על ברק מקוצועי יסודי ואדיב
5/5
אלון פיין

מומלץ מאוד!

רוצה להמליץ על ברק ועל הנדסה חדשה! ברק נתן הצעת מחיר כבר בטלפון, הגיע לדירה בתאריך ובשעה שקבענו.לפני תחילת הבדק הסביר מה הוא יעשה ומה הוא מחפש. לאחר הבדיקה שלו ישב והסביר בדיוק את הבעיות והיכן נמצאות ואף איך צריך לתקן אותם. הדו”ח שהגיע היה מפורט ונוח לקריאה והבנה. ממליץ בחום!
5/5
חנן ארן

ברק הלוי -בדק בית ברמה גבוהה, מקצועית ואמינה

ממליצים בחום על ברק הלוי שהגיע אלינו לבדק בית,לדירה שנמסרה מקבלן. איש אמין ,מקצועי וסבלני. קיבלנו דו”ח מפורט וברור .תודה תודה תודה
5/5
גבי ולאה אהרונוב

הקבלן לא לקח אחריות!!

הגעתי לברק דרך המלצה של אחד השכנים לצורך בדק בית לדירה חדשה לאחר שנת הבדק הראשונה. לאחר שהגיעה לבדיקה הוציא דו”ח מסודר והסביר לי את התהליכים מול הקבלן. חצי שנה אחרי הבדיקה נאלצתי לפנות לעו”ד (הקבלן לא לקח אחריות) והיה צריך להוסיף דברים לדו”ח. ברק הגיע פעם נוספת והוציא דו”ח מתוקן, דיבר עם העו”ד בכדי שהדו”ח יתאים למה שהעו”ד ביקשה ולא הרפה עד שהדו”ח יהיה לשביעות רצוני. כל זה ללא תשלום נוסף. ברק בחור נחמד ומקצועי לוקח אחריות על העבודה שלו ואני ממליץ עליו לכל מי שצריך בדיקה.
5/5
חנן חרמון

אדם מקצועי ושירותי ברמה מאוד גבוהה

ברק ביצע את עבודתו בצורה מקצועית תוך מתן תשומת לב לפרטים קטנים ועבודה יסודית. בנוסף הוא מאוד סבלני ושירותי. עונה וזמין לכל שאלה בכל זמן. מומלץ מאוד.
5/5
יוסי בוקובזה

מקצוען, קפדן ואדיב – ממליצים מאד!!!

מדוייק, קפדני, אדיב ומקצועי. נתן לנו דו”ח של 34 עמודים מפורטים כולל צילומים של כל הערה ואסמכתאות חוקיות. הסביר כל דבר בצורה ברורה ומעמיקה. מאד מרוצים!!
5/5
אירית אלון

קיבלנו יחס מדהים

לפני כשנתיים רכשנו דירה ברחובות. לצערי לא נעזרנו באדריכל או מעצב על מנת לבנות פריסת שינויים בדירה ואת רוב התוכניות השארנו קרובות מאד לסטנדרט שמציע הקבלן, שעל פי כל הדיווחים וההשוואות בונה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כאשר התקרבנו לתאריך האכלוס בדקנו את האפשרות להיעזר בחברת בדק בית על מנת להעריך את עבודת הקבלן. מאז פנייתנו לחברת הנדסה חדשה, קיבלנו יחס מדהים. יצרו עימנו קשר בכל שבוע על מנת לייעץ, לעזור ולהכין אותנו לבדק הבית וכל זאת עוד לפני שהועברה מקדמה. ישר כח.
5/5
רוני ומשה אהרון

בדק בית

עשה עבודה מצויינת. הראה מקצועיות, ובקיאות בנושא.
5/5
יוני קורן

ממליץ מאוד היה שווה !!!

ברק עשה עבודה טובה ומקצועית בנועם וסבלנות מחירים הוגנים ונתן חוות דעת מאד מקצועית. ממליץ בחום.
5/5
יוסי נדלן נכסים

עבודה מקצועית ויסודית

ברק עובד באופן יסודי ומקצועי , דו”ח מפורט לפרטי פרטים, ברור ובשפה הניתנת להבנה גם למי שלא מגיע מהתחום, מאפשר יצירת קשר עימו והתייעצויות גם לאחר מתן הדו”ח או השירותים אליהם התחייב.
5/5
שני וקובי ביטון

מקצועי וקשוב ללקוח ששאולים שאלות לגבי הדירה

הגיע לביתנו הסביר לפני התהליך לגבי הבדק ומה הולך לעשות דיבר בצורה מכבדת היה שיח טוב מאוד הסביר אחרי הבדיקה מה הנקודות של התקלות סייר איתנו והראה לנו היכן הם מאוד מרוצים מברק
5/5
אביבה רסקיי

מקצועי, אמין ושירותי. ממליץ ביותר!

מקצועי, אמין ושירותי. ממליץ ביותר!
5/5
אייל

ממליצה בחום.

הבן אדם הגיע במקצועיות. למרות שזו פעם ראשונה קונה בית נדהמתי מהסבלנות והמקצועניות שהראה הבן אדם בשם שאול מחברת הנדסה חדשה. הוא בדק הכל הכל בקפדנות. מאוד ממליצה על החברה והבדק במיוחד.
5/5
גבעה סיילס

מקצועי, אמין ושירותי

ברק הגיע בזמן, הסביר על התהליך וביצע את העבודה ללא רבב. לאחר כל הבדיקה הסביר ופירט על הממצאים. פשוט מומלץ
5/5
אלעד בן-דוד

מקצוען ואמין יודע לתת שירות טוב ומהיר

הגיע לדירה יש ראה את הליקוים ידע יש להגיד לי במה צריך לטפל ואיך מקצען אמיתי במחיר שפוי והגיוני
5/5
אנני לוי